Servicing & Repairs – Any Car/Van – Euro Repar Car Service

Намерете най-близкия до Вас сервиз

Вашите въпроси

Барабанните спирачки използват накладки и челюсти, разположени в корпус (барабана), за да намаляват скоростта на автомобила Ви. Накладките се избутват навън, което предизвиква триене. Дисковите спирачки от друга страна са организирани по различен начин; диск, монтиран на колелото, се захваща от двете страни от спирачните накладки. Това отново предизвиква триене и намалява скоростта на автомобила.

Дисковите спирачки обикновено осигуряват по-голяма спирачна сила и повечето автомобили имат дискови спирачки, монтирани на предните колела. Някои автомобили все още имат барабанни спирачки отзад, от които се изисква да осъществяват по-слабо спиране.

И двата вида спирачна система използват един и същ принцип на прилагане на триене, за да намалят скоростта на автомобила, така че и двата ще се износват с течение на времето.

Климатиците за автомобили са невероятно сложни.  Проблемът може да се дължи на няколко различни причини. За щастие нашите квалифицирани техници извършват редовни проверки на климатици и повечето проблеми се установяват бързо. Заповядайте при нас за да установим проблема, намерете най-близкия сервизен център.

Ако предупредителният индикатор за акумулатора свети на бордното табло, причината може да е, че акумулаторът не се зарежда. Възможно е алтернаторът да не работи правилно или самият акумулатор да се нуждае от зареждане.

И в двата случая е важно акумулаторът Ви да бъде проверен от наш техник. Ако акумулаторът не работи изобщо, няма да можете да запалите двигателя.

Ксеноновите светлини са относително нови в съвременните автомобили. Те излъчват светлина, която е по-близка до дневната светлина, в сравнение халогенните светлини. Това означава също, че са много по-мощни и издържат много по-дълго от традиционните светлини.

Когато трябва да се сменят, ксеноновите светлини използват определен тип крушка. Тя съдържа ксенонов газ и е с напрежение 20 000 волта (в сравнение с 12 волта за традиционна крушка).

Наш техник ще може да ви помогне да смените ксеноновите крушки.

Може да има проблем с катализатора или ламбда сондата. Ламбда сондата е разположена в изпускателната система и позволява на двигателя да контролира съотношението на въздуха и горивото. Ако сондата е повредена, не се подава сигнал към двигателя. При това положение автомобилът превключва на режим на ограничено налягане и обикновено не може да вдигне повече от 65 км в час.

Ако обаче е повреден катализаторът, вредните газове не се преобразуват правилно. Отново към двигателя се изпраща сигнал и той превключва на режим на ограничено налягане.

И в двата случая се обърнете към сервизен център Euro Repar, който ще може да диагностицира проблема и да предложи решение.

icon-gear