Уеб поредица за промотиране на частите Eurorepar за всички марки автомобили, насочена към специалисти и потребители

Намерете най-близкия до Вас сервиз

Назад

Уеб поредица за промотиране на частите Eurorepar за всички марки автомобили, насочена към специалисти и потребители

С над 12 000 продукта Eurorepar е призната от специалистите по поддръжка и ремонт на автомобили като една от най-широките гами на пазара на следпродажбени услуги. За да укрепи репутацията си сред специалистите и да я развие допълнително сред автомобилистите, Eurorepar демонстрира качеството и технологията, които са в основата на продуктите ѝ, в уеб поредица, излъчвана в социалните медии и в приемните на сервизите.

С присъствие в над 100 държави продуктовата гама на Eurorepar непрекъснато се разширява, за да отговори на нуждите на автомобилния парк в експлоатация. Тези гами винаги са проектирани с цел да отговорят на изискванията за качество, цена и производителност, а Eurorepar ги представя в уеб поредица от 12 епизода.

Всеки епизод е създаден за различни части, които са от най-голямо значение за автомобилистите (чистачки на предното стъкло, спирачни дискове и накладки, климатик, изпускателна система и т.н.), и всеки прави сравнение между символично животно и технологията на продукт Eurorepar. Например качеството на гумите Eurorepar Reliance се сравнява с гекон и екстремното захващане на краката му, светлините се сравняват със светулка, а амортисьорите и тяхната роля в управлението на автомобила - с тичащ гепард.

Първите 6 видеоклипа от сезон 1 бяха излъчени ексклузивно по време на търговското изложение Equip Auto 2019 и представят продуктите на Eurorepar в следните области:

 

 

 

Тези епизоди предизвикаха много ентусиазъм сред аудиторията си (както сервизи, така и клиенти) по целия свят. Сезон 1 е неразделна част от локализираните рекламни планове (Германия, Великобритания, Аржентина, Испания, Италия, Нидерландия, Полша, Португалия, Русия и Турция) на търговски изложения, в социалните медии и в независими сервизи.

Дългоочакваният сезон 2 е вече на разположение. Следвайки същия формат, тези 6 нови видеоклипа включват множество нови животни: мравки, кашалоти, биолуминисцентни медузи и др. Тези видеоклипове отново демонстрират производителността, която продуктите Eurorepar могат да предложат:

 

 

 

Всеки 25-секунден епизод привлича публиката чрез създаване на връзка между животното и функцията на частта Eurorepar.

Цялата уеб поредица е достъпна на:

 

 

За Eurorepar

С присъствие в над 100 държави, Eurorepar е марката на Stellantis Group, която предлага продукти за сервизно обслужване и ремонт на всички марки автомобили (резервни части, аксесоари, гуми, масла, консумативи и т.н.). С над 12 000 продукта, Eurorepar предлага една от най-широките гами на пазара, съчетаващи качество, достъпност и продуктивност. Тя е перфектно адаптирана към нуждите на всички сервизи.

 

icon-gear